niedziela, 17 sierpnia 2014

Czy mężczyźni noszą bransoletki?

Dziś przed chwilką oderwałam się od radosnej twórczości z prozaicznego powodu. Skończyła mi się gumka do nawlekania koralików. A przecież dziś niedziela i był właśnie długi weekend, więc nie miałam gdzie kupić. Jutro pobiegnę do lokalnego sprzedawcy i będę znów prawie szczęśliwa.
Ponieważ nawlekanie na linkę jubilerską jest trochę bardziej pracochłonne, bo to i supełki trzeba wiązać, łapaczki na te supełki zakładać i zapięcia, jakieś kółeczka i różne inne dziwne rzeczy, łańcuszki, no jednym słowem sama przyjemność... to udało mi się zrobić tylko trzy nowe bransoletki. Raczej myślałam robiąc je o naszych wspaniałych mężczyznach, no ale nie wiem sama czy to dobry pomysł. Oceni ten kto tu zajrzy... Hematyt, metal, stal chirurgiczna niby to do facetów pasuje, ale czy będą chcieli? Zainspirowały mnie fotki przystojnych i przystrojonych...  http://pawelzegarow.blogspot.com/2013/02/bransoletki-dla-mezczyzn-garsc.html










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, cieszę się, że mnie odwiedzacie. Na każdy odpowiem i na pewno również do Was zajrzę